
Постојано подобрувајте го вашиот бизнис со помош на најпознатото управување со услуги во светот
Информатичката технологија (ИТ) е употреба и користење на компјутери за складирање, пронаоѓање и пренос на податоци или информации, главно за потребите на компании или други правни лица. Во модерениот бизнис, без разлика каде се наоѓа вашата компанија или организација, вашите ИТ услуги мора да бидат сигурни, исплатливи, одржливи и ефикасни. Без разлика дали ви се потребни внатрешни ИТ услуги или обезбедувањето ИТ услуги е дел од вашата организација, ISO / IEC 20000-1 ќе ви помогне да го доведете овој дел од вашиот бизнис на ниво достојно на највисоките светски стандарди во оваа област.
Накратко, стандардот ISO / IEC 20000-1 ви помага да:
Исто така, доколку веќе сте започнале со воведувањето на ISO / IEC 20000-1, можеме да ви помогнеме полесно и поедноставно да го завршите целиот процес и со тоа да стекнете повеќе придобивки што ги нуди системот за управување со услуги.
Само изберете ја фазата во која се наоѓате и започнете да создавате подобра иднина за вашиот бизнис.
1. Вовед
Дознајте што всушност претставува ISO 20000 Service Management и зошто е погодно за вашиот бизнис.
2. Имплементирање
Откријте го најдобриот начин за воведување ISO / IEC 20000-1 и како нашата компанија може да ви помогне во тоа.
3. Сертификација
Направете независна проценка и добијте сертификат за вашиот бизнис.
4. Одржување
Погрижете се вашиот систем постојано да расте и да се развива за да ги испорача најдобрите решенија за вашиот бизнис.
Запознајте го најдобриот модел на управување со ИТ услуги за вашиот бизнис и погрижете се вашиот систем да има врвни перформанси. ISO / IEC 20000-1 може да ја трансформира испораката на внатрешни или понудени ИТ услуги.
Што е ISO / IEC 20000-1 управување со услуги?
ISO / IEC 20000-1 е првиот меѓународно признат стандард за управување со ИТ услуги. Стандардот е објавен во два дела: ISO / IEC 20000-1 ги специфицира условите за развој и имплементација на системи за управување со ИТ услуги, додека ISO / IEC 20000-2 ги објаснува најдобрите практики за управување со услуги.
Стандардот го објаснува процесот на имплементација на ИТ услуги кои се вршат во рамките на една организација и кои ги поттикнуваат деловните цели, а не само технолошките потреби. Двата дела на стандардот се ревидирани за да го поддржат ITIL – ви покажува како да го зголемите капацитетот и перформансите.
ИТ е непроценлива деловна алатка за сите компании, па без разлика дали обезбедувате ИТ услуги за ваши или за потребите на клиентот, важно е тие да бидат и квалитетни и достапни услуги и постојано да се испорачуваат. Работете со нас за да го имплементирате сопственото управување со услугите ISO / IEC 20000-1.
Најдобри совети за имплементирање на стандардите ISO / IEC 20000-1
1. Добијте поддршка од повисокото раководство;
2. Обезбедете добра внатрешна комуникација низ целата компанија;
3. Споредете ги постоечките процеси за управување со ИТ услуги со системските барања ISO/IEC 20000-1;
4. Формирајте и назначете тим за имплементација;
5. Дефинирајте ги улогите, одговорностите и времето на имплементација, во соработка со нашите консултанти;
6. Прилагодете ги основните барања на ISO / IEC 20000-1;
7. Мотивирајте го вклучувањето на персоналот преку обука и обука;
8. Споделете го знаењето за стандардот и охрабрете го персоналот да биде обучен за работа како внатрешни ревизори;
9. Редовно проверувајте го системот ISO / IEC 20000-1 за постојано подобрување.
Истакнете го вашиот систем ISO / IEC 20000-1 преку сертификација со првиот официјален меѓународен стандард за управување со услуги.
Ние го поедноставуваме процесот на сертификација. По добивањето на вашата апликација, назначуваме консултант кој ќе ве води вас и вашата компанија низ следните чекори.
1. Анализа на неусогласеност
Анализата на неусогласеност е изборна активност каде што вашиот постоечки систем за безбедност на информации се прегледува и споредува со барањата на ISO / IEC 20000-1. Ова ги идентификува областите што треба да се подобрат пред да се продолжи со формална проценка.
2. Формално оценување
Формалното оценување е процес во два чекора. Прво, консултантот ќе ја прегледа подготвеноста на вашата организација за проценка, со проверка на потребните процедури на стандардот ISO / IEC 20000-1 и степенот до кој се развиени воспоставените контроли. Деталите од нашите анализи ќе бидат споделени со вас и во случај на несогласувања, ќе имате можност да ги решите. Во случај да се исполнети сите барања, проценка на степенот на спроведување на процедурите и контролата во рамките на организацијата, според барањата на ISO/IEC 20000-1 сертификатот.
3. Сертификација
Кога ќе се заврши формалната проценка, се добива сертификат ISO / IEC 20000-1, кој важи три години, под услов на годишен надзор. Вашиот консултант ќе остане во контакт со вас и ќе ве посетува редовно за време на циклусот на сертификација, за да се увери дека не само што го спроведувате системот за управување, туку и дека редовно го подобрувате.
Одржувањето на ISO / IEC 20000-1 е најдобриот начин да продолжите да го подобрувате управувањето со ИТ услугите, без разлика дали управувате со внатрешни ИТ услуги или обезбедувате ИТ услуги како надворешен провајдер. Останете во тек со најновите иновации, редовно прегледувајќи го вашиот систем и откријте ги различните начини на кои можете да продолжите да инвестирате во системот за управување со ISO / IEC 20000-1.
Популарни курсеви и обуки за ISO / IEC 20000-1
Ние користиме техники за забрзано учење за да се осигураме дека целосно ги разбирате сите барања на ISO / IEC 20000-1. Овој тип на обука се состои од предавања и работилници од интерактивни делови, кои ви овозможуваат да го дадете вашето мислење и да ги презентирате вашите ставови, примери од пракса и слично.