ИМС

ИМС е консултанска компанија специјализирана за помагање на мали средни и големи компании од приватниот и јавниот сектор со цел подобрување на начинот на водење на својот бизнис преку соработка за водење, обука и помагање при сертификација на менаџмент системи.

ИМС од своето основање е посветена на максимизирање на вредноста за секој клиент и успешно завршување на секој проект. Нашиот пристап е во насока на континуирано исполнување на потребите на клиентот и фокусираност кон обезбедување целосен опсег на советодавни услуги за бизнисите во сите области поврзани со менаџмент, производство и технологија.
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2020/05/img-about-us.jpg
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2020/04/bgn-slider-blue-corner-left.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2020/04/img-years-of-trust.png

1. ДЕЛОВНА ПОЛИТИКА

ИМС е целосно задоволување на потребите и барањата на клиентите од областа на менаџмент системите придонесувајќи за подобрување на конкурентната способноста на компаниите и институции кои работат на национално и меѓународно ниво.

ИМС со својата способност на доследно вршење на услугите и обезбедување квалитет што ќе ги задоволи барањата на клиентите, барањата на стандардите, националните прописи и меѓународните стандарди.

ИМС се стреми за ефикасност во обезбедување усогласеност помеѓу барањата на клиентите и барањата што произлегуваат од прописите, вклучувајќи ги процесите на постојано подобрување на услугите кон клиентите.

ИМС се стреми за целосна независност и непристрасност како организација која ќе го стави знаењето и ресурсите во функција на јакнење на способноста за обезбедување на услуги,

кои се секогаш на располагање за економијата на еднакво рамниште без оглед на големината, обемот на активности и седиштето.

ИМС прифаќа луѓе за соработници, кои се со претприемачко размислување, однесување и богатство на идеи, професионална компетентност и познавање, пракса, како и планирање, образование и обука, мотивирани за постојано подобрување на  квалитетот на нашите услуги.

ИМС ја информира јавноста, отворено и објективно за нашите услуги, цени, а особена важност придодаваме на објаснување за тоа како работиме и соработуваме со корисниците на нашите услуги.

ИМС ги следи потребите на цели за уделот на пазарот, и сака да биде фер и транспарентна конкуренција, јасно да се разликува од квалитетот на нашите конкуренти, со услуги и иновативен препознатлив имиџ.

2. СЕРТИФИКАЦИЈА

Сертификацијата претставува постапка со која се утврдува дека производот, услугата, организацијата или поединецот ги исполнуваат барањата на релевантниот стандард. Постапката се завршува со официјална потврда – сертификат за усогласеност и со впишување на сопственикот на истиот во релевантниот регистар. Сертификацијата е официјална потврда со која телото за сертификација, по спроведената постапка на сертификација потврдува дека предметот на проверка (сертификација) е усогласен со барањата на стандардот. Откако организацијата ќе го воспостави системот или производот/услугата во согласност со барањата на некој стандард потребно е (но е и задолжително) тоа да биде потврдено од страна на независна и непристрасна организација, специјализирана за вршење на оваа дејност.
Сертификација е постапка со која третата страна дава пишано уверение дека производот, процесот или услугата се во согласност со одредени барања.
ИМС соработува со реномирани сертификациони компании (TUV Austria, Certind, Tuv Austria Hellas и др.)
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2022/04/27001.jpeg
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2017/04/blog-post-05.jpg

3. ОБУКИ

ИМС организира акредитирани обуки за ISO9001; ISO14001; ISO45001; ISO27001; ISO20000; ISO50001, ISO37001, ISO22301, GDPR.
Акредитираните обуки за комплетно разбирање на стандардите за менаџмент системи со квалитет, животна средина, здравје и безбедност при работа, безбедност на информации, континуитет во бизнисот кои се шират во следниве фази: вовед во управување со менаџмент системи, меѓусебната поврзаност на стандардите за управување, разбирање на барањата на стандардите, законски и регулаторни барања, планирање и управување на ризик, оперативни активности, преглед рервизија и корективни мерки и континуирано подобрување, методи за вршење на интерен и екстерен аудит.
Обуките и практични совети им помагаат на учесниците на обуките како да се имплементира процес-базиран на менаџмент системи и да се постигне примена на ISO стандардите или други стандарди до сертификација.
Исто така обуките за компетентност, внатрешни/интерни и екстерни/водечки аудитори им помагаат на организациите во планирањето и спроведувањето на проверките, и водич на претставникот на организацијата до успешно завршена проверка.

4. СТАНДАРДИЗАЦИЈА

Стандардизацијата претставува “активност на утврдување одредби за општа и повеќекратна употреба, во однос на вистински или потенцијални проблеми, со цел постигнување на оптимално ниво на уредување во даден контекст“, која вклучува процес на формулирање, издавање и примена на стандарди и тоа на национално, европско и меѓународно ниво. Резултат на стандардизацијата се стандарди како официјални документи, со барања кои се однесуваат на производ, процес во кој производот настанува или претпријатие како деловен систем основан поради вршење одредена дејност која создава вредност (производ или услуга) за пазарот (корисниците и крајните купувачи) и за сопствениците.
Стандардизацијата може да има една или повеќе цели, кои овозможуваат производите, процесите и услугите да бидат усогласени со својата намена. Општи цели на стандардизацијата може да бидат компатибилност, заменливост, намалување на бројот на варијанти, безбедност, заштита на животната средина и заштита на производот. Други цели можат да бидат и заштитата на здравјето, взаемно договарање, подобрување на економските перфоманси, отстранување на пречките во трговијата и друго.
Основен принцип на стандардизацијата е тоа што стандардите не се воспоставуваат со наредба “од горе“, туку нив ги подготвуваат засегнатите страни (индустријата, потрошувачите, органите на власта, стручните и деловни здруженија, телата за оценување на усогласеноста и други), кога истовремено постои објективна потреба од нив и желба на засегнатите страни да учествуваат во нивното формулирање. Со други зборови, стандардизација е инструмент на техно-економска саморегулација кој припаѓа на сите учесници во националната, регионалната, односно светската економија и служи за создавање јавни добра.
Quality assurance icon which print screen on wooden cube block for quality guarantee and ISO certificate of product and service concept.

Ефективната примена на стандардите на сите организации овозможува:

• Полесен пристап на новите пазари и пазарите во зачеток,
• Кратење на времето до излезот на пазарот и зголемувањето на уделот во него,
• Доведување на нови технологии на пазарот,
• Управување со финансискиот ризик во врска со иновациите,
• Прифаќање на иновациите од страна на клиентите и оние кои ги вршат јавните набавки,
• Трансфер на технологии од развиените земји во земјите во развој и транзиција,
• Подобро проценување на новите технологии.

Освен тоа, стандардите ги елиминираат пречките во трговијата, го подржуваат развојот, ги промовираат иновациите, осигуруваат квалитет на производите, ја зголемуваат безбедноста и заштитата, ја подобруваат видливоста и го подигаат угледот, ја подобруваат техничката регулатива и потикнуваат национална и меѓународна конкуренција меѓу добавувачите во иста стопанска гранка.

Примената на меѓународни, односно европски стандарди има голем придонес за зголемување на конкурентноста на МСП кои ги применуваат и тоа на два начини. Прво, примената на тие стандарди само по себе ја подобрува конкурентноста, бидејќи тие имаат висок меѓународен углед и влеваат доверба. Второ, примената на овие стандарди носи значајна корист за домашните и странските добавувачи бидејќи техничките спецификации во договорите ги прават попрецизни и појасни.
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2020/05/img-white-corner-top-right.png

ИМС

ИМС прифаќа луѓе за соработници, кои се со претприемачко размислување, однесување и богатство на идеи, професионална компетентност и познавање, пракса, како и планирање, образование и обука, мотивирани за постојано подобрување на квалитетот на нашите услуги.

    bt_bb_section_top_section_coverage_image
    https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2021/12/logo-IMS-Stojan-web-footer.png
    Контакт
    ИМС на Социјалните мрежи
    Наши Локации
    Каде можете да не најдете?
    https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2020/04/img-footer-map.png
    Get in touch
    ИМС на Социјалните Мрежи

    Copyright 2022 ИМС – Интегрирани Менаџмент Системи. Сите права задржани. design by kreatika media

    Copyright 2022 ИМС – Интегрирани Менаџмент Системи. Сите права задржани. design by kreatika media

    Ask a question
    close slider