ISO 26000

https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2022/05/26000.jpeg

Упатство за општествена одговорност

Постојано подобрувајте го вашиот бизнис со помош на меѓународниот водич за општествена одговорност

Корпоративната општествена одговорност се однесува на начинот на кој организациите управуваат со нивните деловни процеси со цел да постигнат позитивно влијание врз општеството. Поточно, се однесува на преземање одговорност на организацијата за влијанието на нејзините активности врз општеството и животната средина, при што овие активности мора да бидат во согласност со интересите на општеството, засновани на етичко однесување и да бидат во согласност со закон и други законски прописи.

Организациите кои промовираат корпоративна општествена одговорност, најчесто ги презентираат своите активности во овој дел од бизнисот пред пошироката јавност како дел од нивниот годишен извештај или како самостоен извештај. Известувањето и помага на организацијата јасно да постави цели и да го измери влијанието и успехот на промените, а резултатите ги читаат податоците за влијанието на организацијата врз животната средина, општеството и економијата. Меѓународно воспоставените податоци и одредници ги прават информациите содржани во извештаите достапни и разбирливи за сите засегнати страни.

Од тие причини, меѓународниот стандард ISO 26000, кој дава насоки за општествена одговорност и одржлив развој, е усвоен како водич за општествена одговорност.

Секоја компанија или организација која може сама да каже дека е општествено одговорна, како резултат на тоа остварува бројни придобивки и предности, а некои од најосновните предности што ги носи стандардот ISO 26000 се:

  • Постигнување конкурентна предност;
  • Подобра репутација;
  • Способност да се привлечат и задржат вработени, клиенти, клиенти или корисници;
  • Моралот, посветеноста и продуктивноста на вработените;
  • Подобри односи со компаниите, владите, медиумите, добавувачите, колегите, клиентите и заедницата во која се води бизнисот.

Доколку веќе сте почнале со воведувањето на ISO 26000, можеме да ви помогнеме полесно и поедноставно да го завршите целиот процес и со тоа да стекнете повеќе придобивки што ви ги нуди овој стандард.

Само изберете ја фазата во која се наоѓате и започнете да создавате подобра иднина за вашиот бизнис денес.

01234567890

1. Вовед

Дознајте што всушност претставува Водичот за општествена одговорност ISO 26000 и зошто е погоден за вашиот бизнис.

01234567890

2. Имплементација

Откријте го најдобриот начин за воведување на ISO 26000 и како нашата компанија може да ви помогне во тоа.

01234567890

3. Сертификација

Направете независна проценка на воведениот стандард и добијте сертификат за вашиот систем за управување.

01234567890

4. Одржување

Погрижете се вашиот систем постојано да расте и да се развива за да ги испорача најдобрите решенија за вашиот бизнис.

  • Дознајте повеќе
  • Дознајте повеќе
  • Дознајте повеќе
  • Дознајте повеќе
1. Вовед

1. Запознавање

Откријте го најдобриот начин да започнете со сертификација на насоки за општествена одговорност ISO 26000 и дознајте зошто овој стандард може да придонесе за секаков вид бизнис, без разлика дали се работи за голема или мала организација.

ISO 26000 ќе ви помогне постојано да го следите нивото на општествена одговорност во вашата организација и постојано да управувате со него. Овој стандард е важна алатка за позиционирање на организацијата како општествено одговорна кон своите вработени, но и кон средината во која тие работат.

Без разлика дали инвестирате во ISO 26000 за да го подобрите општествено одговорниот бизнис на вашата организација или како одговор на барањата на околината, имплементацијата на овој стандард бара добра подготовка. Ние ви нудиме алатки, услуги, техники и експерти за да ја стекнете вашата доверба и да го започнете процесот на имплементација.

2. Имплементација

При воведувањето на ISO 26000, нашиот тим на консултанти ќе ви помогне подобро и полесно да се запознаете со барањата на стандардот, со цел негова поуспешна примена.

ISO 26000 е важна алатка за подобрување на вашиот бизнис и разгледување начини за ефикасно управување со деловните процеси. Ангажманот на вработените е исто така многу важен во имплементацијата на ISO 26000, а посебно внимание се посветува на оние кои ќе управуваат со овој систем. Тие мора да бидат доволно обучени за ефективно да го имплементираат системот.

IMS е тука да ви помогне да ги елиминирате сите тешкотии во имплементацијата на стандардот ISO 26000, со едноставен пакет алатки и услуги што ги нуди нашата компанија.

Совети за имплементација на ISO 26000:

1. Обезбедете поддршка и посветеност од повисокото раководство;

2. Обезбедете добра внатрешна комуникација низ бизнисот;

3. Споредете ги вашите постоечки системи за општествена одговорност со барањата на стандардот ISO 26000;

4. Формирајте и назначете тим за имплементација;

5. Планирајте и доделувајте улоги, одговорности и временска рамка за спроведување;

6. Прилагодете ги барањата за општествена одговорност ISO 26000 на вашиот бизнис;

7. Мотивирајте го вклучувањето на вработените во различни обуки и вежби;

8. Споделете го вашето знаење за ISO 26000 со вработените и поттикнете ги да се обучуваат за внатрешни ревизори;

9. Редовно прегледувајте го вашиот систем ISO 26000 за да бидете сигурни дека постојано го подобрувате.

3. Сертификација

Кога ќе го достигнете нивото на сертификат ISO 26000, ќе можете да им покажете на вашите клиенти и засегнати страни посветеност на квалитетот на работата што ја работите. Ова е добра можност да го промовирате вашиот бизнис и да покажете дека сте доверлив партнер, што може да отвори нови деловни можности за вашата организација.

Како до сертификат ISO 26000?

За да ви помогне полесно да сертифицирате ISO 26000, низ процесот на сертификација ќе ве води консултант од IMS, кој има релевантно искуство во вашето поле на индустрија.

Чекори за сертификација ISO 26000:

1. Анализа на неусогласеност

Анализата на неусогласеност е изборна активност, која се спроведува пред проценката. Ќе ги разгледаме подетално вашите постоечки активности во областа на општествената одговорност и ќе ги споредиме со барањата на стандардот ISO 26000. Ова е рентабилен начин да проверите дали има области кои треба да се подобрат пред формална проценка е направено.

2. Формално оценување

Формалното оценување е процес во два чекора. Консултантот прво ќе ја прегледа подготвеноста на вашата организација за проценка, потврдувајќи ги потребните процедури на стандардот ISO 26000 и методите за контрола развиени таму. Деталите од нашите анализи ќе бидат споделени со вас и во случај на несогласувања, ќе имате можност да ги решите. Во случај да се исполнат сите барања, проценка на степенот на спроведување на процедурите и контролата во организацијата, според барањата на ISO 26000 сертификатот.

3. Сертификација

Кога ќе се достигне нивото на сертификација, ќе добиете сертификат ISO 26000 со важност од три години, услов е  годишна инспекција. Со овој сертификат, имате формален доказ дека вашата организација работи според барањата за квалитет и на тој начин се грижи не само за внатрешните ресурси и процеси, туку и за барањата на клиентите и другите засегнати страни.

4. Одржување

Имплементацијата на стандардот ISO 26000 се прави не само поради сертификацијата, туку и затоа што дава насоки како постојано да ја подобрувате вашата организација. Одржувањето на системот ISO 26000 се врши со редовни посети на консултанти, со цел да се уверат дека ги имплементирате барањата на системот, го подобрувате системот и на тој начин додавате вредност на вашата организација.

Некои од основните активности при одржување на системот ISO 26000 се:

• Ревизија на вашата документација и постојано усогласување, како со постојното законодавство, така и со најновите изданија на меѓународните стандарди;

• Обука на нововработените за примена и одржување на воведениот стандард;

• Анализа на податоците добиени со користење на ISO 26000;

• Спроведување на внатрешна ревизија;

• Советување и учество во предлагање корективни и превентивни мерки;

• Анализа на задоволството на клиентите/клиентите;

• Консултации и учество во прегледот на стандардите ISO 26000 од страна на менаџментот.

Популарни курсеви и обуки за ISO 26000

Користиме техники за забрзано учење за да се осигураме дека целосно ги разбирате сите барања на ISO 26000. Овој тип на обука се состои од предавања и интерактивни работилници, кои ви овозможуваат да го дадете вашето мислење и да ги презентирате вашите ставови, примери од пракса и слично.

https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2021/12/logo-IMS-Stojan-web-footer.png
Контакт
ИМС на Социјалните мрежи
Наши Локации
Каде можете да не најдете?
https://www.ims.mk/wp-content/uploads/2020/04/img-footer-map.png
Get in touch
ИМС на Социјалните Мрежи

Copyright 2022 ИМС – Интегрирани Менаџмент Системи. Сите права задржани. design by kreatika media

Copyright 2022 ИМС – Интегрирани Менаџмент Системи. Сите права задржани. design by kreatika media

Ask a question
close slider