
Постојано подобрувајте го вашиот бизнис со помош на најпознатиот светски систем за управување со ризик
Од самиот почеток на претприемништвото, секоја компанија и организација која работи во приватниот или јавниот сектор е изложена на ризик да не ги исполни целите поставени пред неа, што често може да предизвика крајно штетни, па дури и трагични последици за компанијата или организацијата, или за сите луѓе. кој го сочинуваат и го претставуваат.
Едноставно, секоја активност на една компанија или организација носи со себе постоење на одреден ризик, а компаниите ги третираат така што се обидуваат да ги идентификуваат, анализираат, оценат и донесат одлука како да се справат со нив.
Стандардот ISO 31000 препорачува организацијата да ја развива, имплементира и постојано ја подобрува рамката чија цел е интегрирање на процесите за управување со ризик низ организацијата, т.е. во процесите на управување, дефинирање и планирање на стратегија, процеси на известување, политика, вредности на компанијата и корпоративна култура.
ISO 31000 носи многу придобивки за организациите, а меѓу другото, воведувањето и сертифицирањето на овој стандард овозможува:
Без оглед дали сакате или веќе сте започнале со воведувањето на ISO 31000, ние можеме да ви помогнеме полесно и поедноставно да го завршите целиот процес и со тоа да стекнете повеќе придобивки што ви ги нуди овој стандард.
Само изберете ја фазата во која се наоѓате и започнете да создавате подобра иднина за вашиот бизнис денес.
1. Вовед
Дознајте што всушност претставува ISO 31000 Risk Management и зошто е погоден за вашиот бизнис.
2. Имплементација
Откријте го најдобриот начин за воведување на ISO 31000 и како нашата компанија може да ви помогне во тоа.
3. Сертификација
Направете независна проценка на воведениот стандард и добијте сертификат за вашиот систем за управување.
4. Одржување
Погрижете се вашиот систем постојано да расте и да се развива за да ги испорача најдобрите решенија за вашиот бизнис.
1. Запознавање
Откријте го најдобриот начин да започнете со имплементација на управување со ризикот ISO 31000 и дознајте зошто овој стандард може да придонесе за секаков вид на бизнис, без разлика дали се работи за голема или мала организација.
ISO 31000 ќе ви помогне да ја следите појавата на ризици во вашата организација и да управувате со нив постојано и ефикасно. Овој стандард е значаен метод за подобрување на бизнисот и процесите што ќе го зголеми квалитетот на соработката со клиентите.
Без разлика дали инвестирате во стандардот ISO 31000 за да го подобрите вашиот бизнис или како одговор на побарувачката на клиентите, имплементацијата на овој стандард бара добра подготовка. Ви нудиме методологија и технички експерти за да ја стекнете вашата доверба и да го започнете процесот на имплементација.
При воведувањето на ISO 31000, нашиот тим на консултанти ќе ви помогне подобро и полесно да се запознаете со барањата на стандардот, со цел негова поуспешна примена.
ISO 31000 е важна алатка за подобрување на вашиот бизнис, како и за разгледување и усвојување начини за управување со деловните процеси. Ангажманот на вработените е исто така многу важен во имплементацијата на ISO 31000, а посебно внимание се посветува на оние кои ќе управуваат со Системот за управување со ризик. Тие мора да бидат доволно обучени за ефективно да го имплементираат системот.
IMS е тука да ви помогне да ги елиминирате сите тешкотии во имплементацијата на стандардот ISO 31000, со едноставен пакет алатки и услуги што ги нуди нашата компанија.
Совети за имплементација на ISO 31000:
1. Обезбедете поддршка и посветеност од повисокото раководство;
2. Обезбедете добра внатрешна комуникација низ бизнисот;
3. Споредете ги вашите постоечки системи за управување со ризик со барањата на ISO 31000;
4. Формирајте и назначете тим за имплементација;
5. Планира и доделува улоги, одговорности и рокови за спроведување на активностите;
6. Прилагодете ги барањата на ISO 31000 на вашиот бизнис;
7. Мотивирајте го вклучувањето на вработените во различни обуки и вежби;
8. Споделете го вашето знаење за ISO 31000 со вработените и поттикнете ги да се обучуваат за внатрешни ревизори;
9. Редовно прегледувајте го вашиот стандард ISO 31000 за да бидете сигурни дека постојано го подобрувате.
Кога ќе го достигнете нивото на сертификат ISO 31000, ќе можете да им покажете на вашите клиенти и засегнати страни посветеност на квалитетот на работата што ја работите. Ова е добра можност да го промовирате вашиот бизнис и да покажете дека сте доверлив партнер, што може да отвори нови деловни можности за вашата организација.
Чекори за сертификација ISO 31000:
1. Анализа на неусогласеност
Анализата на неусогласеност е изборна активност спроведена пред проценката. Ќе ги разгледаме подетално вашите постоечки активности за управување со ризик и ќе ги споредиме со барањата на ISO 31000. Ова е исплатлив начин да се провери дали има области што треба да се подобрат пред да се изврши формална проценка.
2. Формално оценување
Формалното оценување е процес во два чекора. Консултантот прво ќе ја прегледа подготвеноста на вашата организација за проценка, потврдувајќи ги потребните процедури на стандардот ISO 31000 и методите за контрола развиени таму. Деталите од нашите анализи ќе бидат споделени со вас и во случај на несогласувања, ќе имате можност да ги решите. Во случај кога се исполнети сите барања, време е да се процени нивото на спроведување на процедурите и контролата во организацијата, според барањата на ISO 31000 сертификатот.
3. Сертификација
Кога ќе се достигне нивото на сертификација, ќе го добиете сертификатот ISO 31000, кој важи три години, под услов на годишна инспекција. Со овој сертификат, имате формален доказ дека вашата организација работи според барањата за квалитет и на тој начин се грижи не само за внатрешните ресурси и процеси, туку и за барањата на клиентите и другите засегнати страни.
Имплементацијата на стандардот ISO 31000 се прави не само поради сертификацијата, туку и затоа што дава насоки како постојано да ја подобрувате вашата организација. Одржувањето на системот ISO 31000 се врши со редовни посети на консултанти, за да се уверат дека ги имплементирате системските барања, го подобрувате системот и на тој начин додавате вредност на вашата организација.
Некои од основните активности при одржување на системот ISO 31000 се:
• Ревизија на вашата документација и постојано усогласување, како со постојното законодавство, така и со најновите изданија на меѓународните стандарди;
• Обука на нововработените за примена и одржување на воведениот стандард;
• Анализа на податоците добиени со користење на ISO 31000;
• Спроведување на внатрешна ревизија;
• Советување и учество во предлагање корективни мерки;
• Анализа на задоволството на клиентите/клиентите;
• Консултации и учество во прегледот на стандардите ISO 31000 од страна на менаџментот.
Популарни курсеви и обуки за ISO 31000
Користиме техники за забрзано учење за да се увериме дека целосно ги разбирате сите барања на ISO 31000. Овој тип на обука се состои од предавања и интерактивни работилници, кои ви овозможуваат да го дадете вашето мислење и да ги презентирате вашите ставови, примери од пракса и слично.